Робота оливи у двигуні – процес, що впливає на безліч факторів. Витрата масла при роботі природне явище, доти, доки він не перевищує допустимі виробниками норми. Чому двигун витрачає оливу? Витрата оливи залежить від кількох причин, перша - технічний стан двигуна, чим старший двигун, тим більше масла він витрачає при роботі. Навіть нові мотори витрачають його через те, що кільця поршнів не знімають на 100% масляну плівку зі стінок циліндрів і залишок від цієї плівки згоряє і виходить разом з вихлопом. Інша ситуація пов'язана з втратою через клапан у стадії розрядження. На витрату оливи безпосередньо впливає і манера їзди – їзда на постійних високих оборотах та швидкостях, а також часте гальмування двигуном сприяє збільшенню вироблення. Характеристики в'язкість і випаровуваність також впливають, автомобільна олива з малою в'язкістю витрачається швидше, ніж з високою, а підвищена випаровуваність утворює небажаний нагар всередині циліндрів і на клапанах впуску та випуску, що також негативно відбивається на витраті оливи.
     Важливо стежити за рівнем масла в двигуні за допомогою щупа для автомобілів, в якому він є, або дивитися на показання бортового комп'ютера. Завжди є рівень min і max, між яким повинен бути поточний показник масла в двигуні, перелив через max підвищує витрату, а недолив може призвести до поломки двигуна. Сучасні двигуни дуже рідко вимагають доливання між плановим ТО, що зазвичай становить від 10 до 15 тисяч км. У автомобілях з віком до 10 років така частка може становити один літр між регламентним ТО. Наявності каталізатора для очищення вихлопних газів перед випуском в навколишнє середовище вимагає додаткової уваги, так як при частому невдалому пуску в каталізатор викидається незначна частина палива, яке при вдалому пуску випалює каталізатор, також підвищена витрата масла може забивати каталізатор, що перешкоджає виходу відпрацьованих . Забитий каталізатор призводить до поломки двигуна.
     Процедура заміни масла Dynamax вимагає ретельного дотримання термінів, встановлених виробником автомобіля, варто враховувати, що виробник часто ставить максимальний термін заміни, але за жорстких умов експлуатації, агресивної та швидкої їзди, а також через утворення нагару термін між ТО зменшується і може становити 7 -10 тисяч кілометрів. У міських умовах експлуатації олія не встигає нагрітися до робочої температури, що також знижує термін між ТО в 1,5-2 рази.